.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مجتمع فرهنگي محمودآباد ؛
ابتذال در برگزاري افتتاحيه المپياد ورزشي دانشجويان پيام نور
تقريبا هشت پسر جوان با ظاهري شبيه پسران امريكايي با لباس ها و پرچم هايي به رنگ مشكي و قرمز برنامه اي را اجرا كردند كه هم اكنون از آن به عنوان رقص آمريكايي نام برده مي شود و در سال هاي اخير سالن هاي آموزش اين رقص در استان ها توسط نيروي انتظامي جمع آوري شده است.

در حالي افتتاحيه چهارمين المپياد ورزشي دانشجويان پيام نور كشور دوشنبه شب در محمودآباد برگزار شد كه در مراسم افتتاحيه اين المپياد برخي رفتارها و حركات نامتعارف مشاهده شد.

به گزارش شمال نیوز ، در اين مراسم كه با حضور معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه پيام نور ، مديركل تربيت بدني پيام نور، مديركل تربيت بدني استان مازندران و تعدادي از مديران شهرستان محمودآباد نواختن آهنگ هاي لسن آنجلسي هيجان خاصي را در ميان دانشجويان دختر اين مجموعه ايجاد كرده بود.

از نكات قابل توجه اين برنامه اجراي مراسمي بود كه مجري برنامه از آن به عنوان رقص ايروبيك نام برد در حالي كه در زمان اجرا مشخص شد اين برنامه همان رقص امريكايي است كه اجرا مي شود.

تقريبا هشت پسر جوان با ظاهري شبيه پسران امريكايي با لباس ها و پرچم هايي به رنگ مشكي و قرمز برنامه اي را اجرا كردند كه هم اكنون از آن به عنوان رقص آمريكايي نام برده مي شود و در سال هاي اخير سالن هاي آموزش اين رقص در استان ها توسط نيروي انتظامي جمع آوري شده است.

جاي تعجب است كه مسئولان ورزشي پيام نور به جاي بهره گيري از مراسم و ايين هاي محلي 31استان كشور كه نمايندگان آنها در اين مسابقات حضور داشتند از موسيقي و برنامه غربي و مبتذل استفاده مي كند.
چهارمين دوره المپياد دانشجويان دانشگاه پيام نور كشور به مدت 10روز در مجموعه رفاهي آموزشي نفت محمودآباد در حال برگزاري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1389
مديران ما مديران بعد از بحران هستند و در مديريت بحران ايجاد شده بسيار مهارت داشته وهميشه در پايان از آن بعنوان يك برنامه موفق ياد ميكنند عزيزان اين همان جنگ نرم است كجاي كاريد ، خواستند سنت ها و آيين ها را ازبين ببرند در دام جنگ فرهنگي افتادند .
كريمي 5 آبان 1389
از مسئولين محموداباد بيش از اين انتظاري نيست

در دوران اصلاحات شاهد چنين برنامه هاي مبتذلي در استان نبوديم كه در اين دوره هستيم

چشم مسئولين استان روشن
کرمانی 5 آبان 1389
بابا بهترین پیشنهاد این است که اصلا تجمع برگزار نشود زیرا هر تجمعی که برگزار گردد جوانان به انحا مختلف مخالفت خودشان را نشان می دهند ولی اگر شما اینها را برگزار نکنید مسلما کشور ما گل وبلبل است.
نا شناس 5 آبان 1389
اي بابا چرا اينقدر سخت گيري؟؟ خوب يه عده دختر جوون دانشجو توي يك فضاي سربسته يه كوچولو زدند و رقصيدند اين كه ديگه اين همه هياهو نداره، مهم اينه كه منجر به فساد نشده و در همان جا تموم شده.
شائول 6 آبان 1389
خب طبیعیه وقتی اماکنی برای رقص در کشور وجود نداره جوونای مردم مجبور میشن خودشونو اینجور جاها خالی کننذ
نا شناس 7 آبان 1389
با سلام متاسفانه خبر نگار شمال نیوز احیانا از رشته های ورزشی که داری فدراسیون جهانی در کشور می باشند اطلاع کافی ندارند . بایستی خدمت دوستان عرض کنم عدم آگاهی عده ای بی سواد از رشته پر طرفدار دنیا ، که به عبارتی از نخستین ورزشهای پایه به حساب می آید باعث جلوگیری از اجرای این ورزش که با موزیک همراه است چند سالی برای علاقمندان ناراحتی و مشکل به وجود آورد که خوشبختانه چند روز پیش هم مرکز استان میزبان مسابقات کشوری بقول خبرنگار شما رقص و ما ایروبیک بوده است و آن حرکتی که به رقص آمریکایی نام گذاری شده است از سوی شما ایروبیک مهرتی نام دارد.لطفا راه تابناک را ادامه ندهید
شهروند شمالي 8 آبان 1389
با سلام اين ضعف برمي گردد به به بي تدبيري رياست دانشگاه ، من دانشجوي دانشگاه پيام نور هستم و اهل شمال هستم و تا آنجايي که خبر دارم اين رئيس محترم به جاي اينکه به کار و اوضاع و دانشجويان دانشگاه رسيدگي کند بيشتر به دنبال اين افتاده که هر چه شمالي در اين دانشگاه مشغول به کار هستند را بي هيچ دليلي از دانشگاه اخراج کند که اين بحث برمي گردد به موضوع تقويت قوميت ها در دانشگاه و به زبان کلي تر همان جنگ نرم است که متاسفانه کشور ما درگير آن است .
نا شناس 8 آبان 1389
آقای واحدی-فرماندار محترم-کجایی؟! خوابی یا بیدار؟
نا شناس 9 آبان 1389
عصر دقیانوس نیست آقای رمدانی
دنبال رقص یا ورزش نباش که ملاک پیشرفت نیست.
اگر اینجوریه هر حرکت دست و پا رو میشه رقص تعبیر کرد.
دنیا داره به سمت چیزایی میره هنوز دارین به این مسائل می پردازین که چیی؟ که چی؟
هر چند که این نظر هم تایید نمیشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.